Shopping á Paris






paris

God morgon sunshines!


Hela morgonen har jag haft tankar på att åka på en shopping weekend till Paris! Det skulle precis va vad jag behöver just nu. Upp fräshining på min stökiga garderob. Och tänk vad mysigt att sitta på ett trevligt fransk café. Det behöver ju inte vara paris, men det känns inte så långt ifrån kalla svealand. Usch vilket hemsk väder det är just nu, grått grått grått grått och åter grått! Om bara solen skulle komma fram skulle allt bli mycket roligare! Man får ingen foto lust i de här vädret. Det är därför jag inte fotoar så mycket just nu!

/ J


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin blogg ni har :) <3

2010-05-09 @ 09:57:02
URL: http://lollanstile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0