Häng med på plåtning!

I helgen har jag varit med världens bästa, snällaste och trevligaste fototeam i hela världen. Det var verkligen kul! Jag har verkligen tur att kunna följa med på riktiga fotoplåtningar då min papi jobbar som fotograf. Det är kul att kunna se hur det går till på riktigt, båse under och efter plåtningen. Sen är de alltid lika roligt att se de fina bilder som alla har hjälpts åt att fixa. 
Nu har jag ätit glass nere vid hamnen med syster och benjamin, min favorit är helt klart banan choklad från lejonet och björnen, inget slår den!! Vilken är din favorit?
KRAM elsiabeth

Kommentarer
Postat av: Victoria,

2010-05-26 @ 20:16:58
Postat av: victoria

Vad mysigt!,

bananchockland finns det någon bättre??

2010-05-26 @ 20:17:51
URL: http://victoriaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0